http://www.pireas2day.gr/02,33,9542,00.aspx
Ημερομηνία δημοσίευσης: 06/03/2014
Με διαδικασίες- εξπρές προχωράει το ΤΑΙΠΕΔ
Με διαδικασίες- εξπρές προχωράει το ΤΑΙΠΕΔ στην πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΠ ΑΕ καθώς αργά το βράδυ της Τετάρτης 5/3 δημοσίευσε στην ιστοσελίδα του την πρόσκληση ενδιαφέροντος.
Νωρίτερα, το ΤΑΙΠΕΔ είχε εκδώσει ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιούσε ότι θα ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία πώλησης προκαλώντας έντονες αντιδράσεις ακόμα και μέσα στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στους εργαζόμενους στο λιμάνι (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση του Pireas2day.gr πατήστε εδώ).
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε επικοινωνία, που είχε το Pireas2day.gr με τον υπεύθυνο του Τομέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Καρύδη δεν έκρυψε την δυσαρέσκειά του για την ενέργεια της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ λέγοντας ότι δεν είναι δυνατό να προχωράει αυτή η διαδικασία χωρίς να έχουν ρυθμιστεί τα θέματα λειτουργίας των Ρυθμιστικών Αρχών, που έθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στην Βουλή.
Για έναν ανεξήγητο λόγο το ΤΑΙΠΕΔ απαγορεύει ρητά την αναπαραγωγή, αντιγραφή ή αποθήκευση σε οποιοδήποτε μέσο, ολικά ή μερικά, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση του ΤΑΙΠΕΔ. Γι’ αυτό τον λόγο όσοι θέλουν να διαβάσουν την πρόσκληση μπορούν να επισκεφθούν την σελίδα του ΤΑΙΠΕΔ πατώντας εδώ.
Πάντως, ερωτηματικά δημιουργεί το γεγονός ότι αυτή- αλλά και άλλες προσκλήσεις ενδιαφέροντος- δεν φέρουν καμία υπογραφή ενώ φαίνεται ότι οι προθεσμίες αρχίζουν να «τρέχουν» χωρίς να υπάρχει δημοσίευση στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ή οπουδήποτε αλλού.
Ενδεικτικό ακόμα της βιασύνης, που γίνεται η όλη διαδικασία είναι ότι στην σελίδα 17 και στην παράγραφο 9.4 αναφέρεται ότι «όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να έχουν εκδοθεί (και όπου προβλέπεται) να έχουν επικυρωθεί το αργότερο 90 ημέρες πριν από την ημερομηνία υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία εκπνέει στις 28/4/2014. Δηλαδή, το Ταμείο θεωρεί ότι κάποιοι μπορούν ήδη να έχουν ξεκινήσει την διαδικασία έκδοσης δικαιολογητικών;
Από εκεί και πέρα, μια ακόμα διαφοροποίηση σε σχέση με το κείμενο, που είχε δοθεί, την τελευταία στιγμή, στην Βουλή (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) είναι ότι στις απαιτήσεις, που πρέπει να πληρούν οι ενδιαφερόμενοι, θα είναι εναλλακτικά η εμπειρία σε διαχείριση κοντέϊνερ ή car terminal ή επιβατικών λιμένων.
Κάποιοι θεωρούν ότι αυτό αποτελεί ακόμα μια διευκόλυνση προς την Cosco, η οποία εξειδικεύεται στην διαχείριση κοντέϊνερ.
Νωρίτερα, το ΤΑΙΠΕΔ είχε εκδώσει ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιούσε ότι θα ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία πώλησης προκαλώντας έντονες αντιδράσεις ακόμα και μέσα στο ΠΑΣΟΚ αλλά και στους εργαζόμενους στο λιμάνι (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση του Pireas2day.gr πατήστε εδώ).
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε επικοινωνία, που είχε το Pireas2day.gr με τον υπεύθυνο του Τομέα Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Δημήτρη Καρύδη δεν έκρυψε την δυσαρέσκειά του για την ενέργεια της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ λέγοντας ότι δεν είναι δυνατό να προχωράει αυτή η διαδικασία χωρίς να έχουν ρυθμιστεί τα θέματα λειτουργίας των Ρυθμιστικών Αρχών, που έθεσαν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στην Βουλή.
Για έναν ανεξήγητο λόγο το ΤΑΙΠΕΔ απαγορεύει ρητά την αναπαραγωγή, αντιγραφή ή αποθήκευση σε οποιοδήποτε μέσο, ολικά ή μερικά, χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση του ΤΑΙΠΕΔ. Γι’ αυτό τον λόγο όσοι θέλουν να διαβάσουν την πρόσκληση μπορούν να επισκεφθούν την σελίδα του ΤΑΙΠΕΔ πατώντας εδώ.
Πάντως, ερωτηματικά δημιουργεί το γεγονός ότι αυτή- αλλά και άλλες προσκλήσεις ενδιαφέροντος- δεν φέρουν καμία υπογραφή ενώ φαίνεται ότι οι προθεσμίες αρχίζουν να «τρέχουν» χωρίς να υπάρχει δημοσίευση στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ή οπουδήποτε αλλού.
Ενδεικτικό ακόμα της βιασύνης, που γίνεται η όλη διαδικασία είναι ότι στην σελίδα 17 και στην παράγραφο 9.4 αναφέρεται ότι «όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να έχουν εκδοθεί (και όπου προβλέπεται) να έχουν επικυρωθεί το αργότερο 90 ημέρες πριν από την ημερομηνία υποβολής Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία εκπνέει στις 28/4/2014. Δηλαδή, το Ταμείο θεωρεί ότι κάποιοι μπορούν ήδη να έχουν ξεκινήσει την διαδικασία έκδοσης δικαιολογητικών;
Από εκεί και πέρα, μια ακόμα διαφοροποίηση σε σχέση με το κείμενο, που είχε δοθεί, την τελευταία στιγμή, στην Βουλή (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) είναι ότι στις απαιτήσεις, που πρέπει να πληρούν οι ενδιαφερόμενοι, θα είναι εναλλακτικά η εμπειρία σε διαχείριση κοντέϊνερ ή car terminal ή επιβατικών λιμένων.
Κάποιοι θεωρούν ότι αυτό αποτελεί ακόμα μια διευκόλυνση προς την Cosco, η οποία εξειδικεύεται στην διαχείριση κοντέϊνερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου