Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Κρίσιμα ερωτήματα σε εποχή κρίσης

Σε εποχές μεταβατικές σαν τη σημερινή ο διάλογος με τον εαυτό μας
αποκτάει μεγαλύτερη σημασία. Από αυτόν έρχονται οι απαντήσεις, που μας αξίζουν.
Ο Λ.Τολστόι έλεγε : ''Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του''.
Κάποιες ερωτήσεις που ίσως φανούνε χρήσιμες :

Α. ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
1. Ποιές είναι οι πραγματικές μου ανάγκες ?
2. Ποιές είναι οι πεποιθήσεις μου για τη ζωή ?
3. Πώς νιώθω το άτομό μου μέσα στον κόσμο ?
4. Τι μου δημιουργεί χαρά και ευτυχία και τι λύπη και δυστυχία ?
5. 'Εχω κάποιες εικόνες του ιδανικού εαυτού μου και ποιές ?

Β. ΑΤΟΜΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
1. Τι μου προσφέρει η υπάρχουσα κοινωνία ?
2. Τι θέλω να μου προσφέρει μία κοινωνία ?
3. Τι θέλω να προσφέρω ?
4. Τι μου δημιουργεί χαρά και ευτυχία μέσα στην κοινωνία και τι λύπη και δυστυχία ?
5. 'Εχω κάποιες εικόνες της ιδανικής  κοινωνίας και ποιές ?

Όταν οι απαντήσεις που δίνουμε, συνοδεύονται και από καθημερινές μικρές πράξεις σύμφωνες με τις απαντήσεις μας, τότε κάτι αλλάζει μέσα μας και έξω στην κοινωνία.
Καλή επιτυχία σε όλους/ες μας !
                                                            ''Ο ενεργός πολίτης''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου